Przewiń w dół
Zastanawiasz się, jak będzie wyglądał świat w przyszłości?Jak będziemy podróżować, pracować i spędzać czas wolny w 2030 roku? Jak na nasze życie wpłynie technologia? Poznaj kluczowe trendy, kształtujące Twoją branżę i wpływające na Twoje przedsiębiorstwo.
Bez względu na to, jak wygląda twój biznes, gdzie i do kogo kierujesz ofertę, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, musisz trzymać rękę na pulsie zmian. Wiedzieć, czym interesują się Twoi konsumenci, jakie są ich potrzeby i jak zmienia się rynek. W ten sposób wzmocnisz rezyliencję swojej firmy, uzyskasz przewagę konkurencyjną i będziesz w stanie funkcjonować w stale zmieniającym się otoczeniu. Nasze zadanie to wspomóc Cię w tej drodze.
Każdy projekt poprzedza Trend Briefing- spotkanie i rozmowa z klientem na temat wyzwań, potrzeb oraz celów, jakie ma zrealizować nasza współpraca. Na bazie otrzymanych informacji proponujemy konkretne działania i metodologię prac, dobieramy zespół oraz stosowne środki potrzebne do osiągnięcia zamierzonych celów. Ten krok jest całkowicie bezpłatny i nie zobowiązuje klienta do dalszej współpracy.
Kolejny krok to pogłębiony research i gromadzenie niezbędnej wiedzy. Na tym etapie stosujemy pełen wachlarz metod badawczych, począwszy od desktop research, po field research, trend hunting, wywiady z konsumentami lub prototypowanie zachowań i produktów. Cel jest jeden: poznać otoczenie rynkowe klienta i potencjalne kierunki rozwoju danej branży lub sektora.
Kiedy zgromadzimy już odpowiednią wiedzę, selekcjonujemy ją i przedstawiamy w postaci przystępnej prezentacji i/lub kreatywnych warsztatów. W oparciu o zidentyfikowane trendy, potrzeby i wartości konsumenckie możesz prototypować trafniejsze produkty i usługi oraz opracować konkretne strategie marketingowe. Zyskujesz także konkretne wskazówki do rekomendowanych działań marki w przyszłości.
Punktem docelowym naszej pracy jest stworzenie w Twojej organizacji kultury nieustannej kreatywności, ciekawości świata i potrzeb konsumenckich. Nasze działania mają prowadzić do tworzenia konkretnych innowacji oraz nieustannego dostosowywania się do oczekiwań rynku. Na tym etapie przechodzimy do stałej współpracy z klientem i wsparcia w zakresie strategicznym oraz forecastingowym.
Niezależnie od tego, czy szukasz prelegenta na konferencję, warsztaty strategiczne, czy dyskusję na szczeblu zarządu, dostosujemy nasz research i metodologię pracy tak, by zainspirować słuchaczy do stawiania odważnych pytań i szukania konkretnych odpowiedzi. Nasze wystąpienia mogą przyjąć formę online lub offline. Tematy przykładowych wystąpień i warsztatów szkoleniowych znajdziesz poniżej.
Przygotuj się na zmianę i zagrożenia, jakie przyszłość może przynieść dla Twojej firmy, sektora lub konsumentów. Dzięki naszej profesjonalnej ekspertyzie i systematycznemu prognozowaniu przyszłości za pomocą metody scenariuszowej, otrzymasz potencjalne ścieżki działania na przyszłość, przygotujesz się na potencjalne zmiany i opracujesz odporne na przyszłość strategie, które pozwolą rozwijać się Twojej firmie nawet w niepewnych czasach.
Kiedy działasz innowacyjnie i w oparciu o konsumenckie insighty musisz zachować otwartą głowę. Potrzebna Ci opinia ekspertów, którzy wskażą inne spojrzenie i przyniosą do stołu świeże pomysły. Którzy doradzą w zakresie wdrażanych projektów, obranych ścieżek rozwoju i potencjalnych ryzyk, jakie mogą spotkać Twoją firmę. Nasze doświadczenie w tym zakresie obejmuje współpracę z globalnymi markami na szczeblach CMO, CTO oraz CEO.
Potrzebujesz świeżego spojrzenia na własną branżę lub otoczenie rynkowe? Szukasz inspiracji lub nowych insightów konsumenckich? Pozwól, że zabierzemy Cię w podróż ku trendom, w miejsca i na wystawy, na których poszerzysz horyzonty i lepiej zrozumiesz procesy technologiczne i kulturowe. Organizujemy trend toury dla pojedynczych osób, jak i dla całych zespołów. Zarówno wg programu własnego, jak i konkretnych wytycznych oraz potrzeb klienta.
Dowiedz się, gdzie zmierza Twoja branża, jakie są potencjalne kierunki jej rozwoju i czego oczekują klienci. Nasze raporty tailor-made dotyczące wiodących trendów i prognoz przyszłości pozwolą precyzyjniej działać Twojej firmie na konkurencyjnym rynku, rozwijać nowe produkty, usługi oraz lepiej alokować budżet marketingowy i czas Twojego zespołu.
Możesz prezentować liczby i konkretne fakty, możesz przygotowywać kompleksowe raporty i zestawienia, ale czasem potrzebujesz po prostu dobrego story. Przekonywującego, poszerzającego perspektywę, pozwalającego poczuć przyszłość niemal wszystkimi zmysłami. Pomożemy Ci takie story napisać, nakręcić, zaprojektować lub nagrać. Opowiadanie wciągających historii mamy we krwi. Szczególnie tych dotyczących przyszłości.
Niektóre wyzwania wymagają pracy zespołowej, wsparcia osób o interdyscyplinarnym doświadczeniu i wiedzy, która wykracza poza własną branżę. Dla Twojego zespołu zorganizujemy kreatywne warsztaty z obserwacji, analizy i wdrożenia trendów oraz innowacyjności w firmie. Nasze działania pozwolą opanować konkretne narzędzia i metody, które pomogą tworzyć lepsze strategie komunikacyjne oraz marketingowe i budować firmę zorientowaną na przyszłość i nadchodzące zmiany.
Potrzebujesz wsparcia w zakresie strategicznych decyzji wpływających na przyszłość Twojej organizacji? Chcesz otworzyć się na innowacje i lepiej poznać swoich konsumentów oraz ich problemy?
Napisz do nas lub zadzwoń, zarekomendujemy działania, które możemy podjąć, by lepiej przygotować Twoją firmę na nadchodzącą zmianę.