[ Exploring impactful trends ]

Przewiń w dół

[ Czym się zajmujemy? ]

Wspieramy przedsiębiorstwa oraz instytucje w prognozowaniu, jak rynek, na którym działają, zmieni się w perspektywie średnio i długoterminowej.

Większość agencji skupia się na tym, co tu i teraz. Na chwilowych modach, ulotnych buzzwordach i opakowaniu teraźniejszości w krzykliwą ofertę. My sięgamy głębiej, po to, byś Ty mógł zajrzeć dalej i przygotować się na zmianę. Tworzymy fundament, na którym zbudujesz silny, odporny na nieprzewidziane zmiany biznes i niezachwiane strategie marketingowe.

  • Zaobserwuj zachodzącą zmianę
  • Zrozum, co może przynieść przyszłość
  • Rozważ możliwe scenariusze
  • Podejmuj właściwe decyzje
  • Przygotuj się na to, co przyniesie jutro
Można nas nazwać trendwatcherami, można powiedzieć, że jesteśmy prognostykami, innowatorami, strategami, analitykami zmian czy konsultantami biznesowymi. Ale prawda - tak jak przyszłość - jest znacznie bardziej złożona. Nie ma jednego jej kształtu. Chcemy pokazać Ci szerszy obraz, połączyć fakty i pomóc podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Wierzymy, że teraźniejszość zawiera zbiór punktów zwrotnych, które wskazują możliwe przyszłe ścieżki. Aby je zauważyć, potrzeba wdrożenia interdyscyplinarnego myślenia, zróżnicowanego doświadczenia i spojrzenia poza własną branżę. Nasza wiedza i wieloletnia praktyka pomogą Ci osiągnąć te cele i dostosować się do nadchodzących zmian.

Dlaczego forecasting?

  • Identyfikacja kluczowych szans i zagrożeń
  • Ramy dla systematycznego badania zmian w przyszłości
  • Strategie i wizje odporne na przyszłość
  • Gotowość na zakłócenia i nieoczekiwane sytuacje
  • Unikalna wiedza i nieoczywiste powiązania

Dlaczego my?

  • Interdyscyplinarny zespół ekspertów
  • Budowanie długotrwałych relacji
  • Unikalny proces i metodologia
  • Doświadczenie w pracy z globalnymi markami
  • Storytellingowy sposób analityki i prognozowania

[ Ludzie ]

Adam Przeździęk

[ Founder, Head of Analysis & Forecasting ]

Założyciel studia forecastingowego FutureOf X, analityk trendów, konsultant marek, mówca. Twórca jednego z najbardziej wpływowych i najdłużej tworzonych niezależnych blogów w Polsce nt. trendów, technologii oraz zjawisk społecznych - Mediafeed.pl. Doradza zarządom i prezesom w obszarze trendów i ich zastosowania w przedsiębiorstwach. Juror w konkursie Epica Awards, ekspert w Radzie Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej SAR. Silnie uzależniony od sportu.

Łukasz Czubak

[ Co-founder, Head of Strategy ]

Kreatywna dusza, storyteller, strateg marki w FutureOf X. Łączy wykształcenie akademickie (Socjolog Reklamy i absolwent studiów na kierunku Zarządzanie Reklamą) z 15-letnim doświadczeniem w branży. Jako senior copywriter pracował przez 7 lat w agencji GONG, zarządzając zespołem copywriterów i projektantów. Od 4 lat Dyrektor Kreatywny w butiku kreatywnym -Czuły Copywriter

Adam Maliszewski

[ Head of Media Relations ]

Ekspert ds. relacji z mediami, socjolog. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji oraz zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych. Opracował autorską metodę Concierge w obszarze projektowania doświadczeń klientów. Trener oraz wykładowca akademicki.

dr Julia Piotrowska

[ Senior researcher ]

Doktor nauk humanistycznych, copywriterka i korektorka, pracowniczka naukowo-dydaktyczna. Specjalizuje się w tworzeniu contentu, a w FutureOf [X] odpowiada za research w języku angielskim i polskim. Jej mocne strony sprawne poruszanie się w cyfrowym świecie, dociekliwość i umiejętność znajdowania ciekawych, złożonych danych na każdy temat.

[ Wartości ]

Jesteśmy FTRX zespołem interdyscyplinarnych analityków, którzy wskażą potencjalne ścieżki rozwoju dla Twojej marki

  • F jak Future-oriented and Flexible
    Ponieważ zawsze jesteśmy ciekawi przyszłości, innowacyjni i niczego nie zakładamy z góry. Nasz cel to nowa perspektywa i szukanie najlepszych możliwych rozwiązań dla Twojego projektu.
  • T jak Twórczy
    Bo nigdy się nie poddajemy i zawsze szukamy odpowiedzi, cierpliwie przebijając się przez kolejne warstwy informacji, by dostrzec prawdziwą naturę rzeczy i spojrzeć poza horyzont przyszłości.
  • R jak Racjonalni i budujący Relacje
    Bo pracujemy z ludźmi, a nie z markami, zawsze w dłuższej perspektywie, zawsze słuchając i analizując, co jest prawdziwą potrzebą naszych partnerów. Po 10 latach na rynku możemy przyznać, że takie podejście po prostu się sprawdza.
  • X to nasz unikalne DNA
    To połączenie naszych osobistych umiejętności i doświadczeń, jako strategów marki, kreatywnych pracujących piórem i obrazem, zapalonych miłośników sportu i outdooru, którzy zawsze są pełni energii, pozytywni i aktywnie nastawieni do życia, rozmowy oraz współpracy z biznesowymi partnerami.

[ Bądźmy w kontakcie ]

Razem możemy tworzyć jutro

Rynek, konsumenci i teraźniejszość wciąż się zmieniają. Aby stać się firmą zorientowaną na przyszłość i zyskać przewagę konkurencyjną, musisz regularnie dokonywać aktualizacji know-how, szybko zdobywać adekwatną wiedzę i nieustannie rekalibrować swoją markę względem kształtujących się globalnie zmian.

Pomożemy Ci pozostać w grze i zamienić wyzwania w nowe możliwości biznesowe.